FORLÆNGET RETUR 24. januar
Fri fragt fra 300 kr
Gratis ombytning

FORLÆNGET RETUR 24. januar

Fri fragt fra 300 kr

Gratis ombytning

Kundeservice

Velkommen til vores kundeservice side. Her på siden har vi samlet alle relevante informationer i forhold til handelsbetingelser, retur og reklamation.

I Footstore.dk e-shop sælger vi sko samt tilbehør. Der sælges både til private samt erhverv i shoppen. Efter bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail.

Priser:
Alle priser er opgivet i danske kroner (DKK) inklusive moms.

Finder du ikke svar på dit spørgsmål her på siden, eller er du i tvivl om noget, er du altid velkommen til at sende os en mail, eller ringe til os.
Tlf: 70 70 15 22
info@footstore.dk


Betaling

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra www.footstore.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med www.footstore.dk indgås aftaler på dansk.

Ved køb med Viabill faktura vil du først modtage dine varer, og herefter har du en betalingsfrist på 14 dage. Aftalen om betaling hos Viabill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26. For fuldstændig information om Viabills vilkår og betingelser for køb med faktura, klik her:

Viabill gennemgår og vurderer oplysningerne angivet af forbrugeren, og ved berettigede anledninger udveksler Viabill oplysningerne med andre kreditoplysningsbureauer (kreditcheck). Hvis resultatet af kreditchecket ikke er tilfredsstillende, kan Viabill nægte kunden at benytte denne betalingsform og henvise til andre betalingsformer. Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med databeskyttelsesloven (persondataloven) og videregives ikke til tredjemand med henblik på marketingsformål. For yderligere information om Viabill besøg www.viabill.dk. Her kan du også læse mere om Viabills beskyttelse af personoplysninger.

Kort type

Dansk udstedt Dankort / Visa-DankortIngen gebyr
Dansk udstedt Visa ElectronIngen gebyr
Dansk udstedt EuroCard/MasterCardIngen gebyr
Dansk/udenlandsk udstedt JCBIngen gebyr
Dansk udstedt American ExpressIngen gebyr
Udenlandsk udstedt VisaIngen gebyr
Udenlandsk udstedt EuroCard/MasterCardIngen gebyr
Udenlandsk udstedt American ExpressIngen gebyr
VIABILL ( FAKTURA )0.00 DKK ÅOP er 0,0 % op til 2000 kr

Forsendelse og levering

Vi bestræber os på at levere inden for 3 hverdage og vare på fjernlager 2-7 hverdage. Hvis en vare er udsolgt, kan du skrive til os, og vi vil se om det er muligt at genbestille den til dig.
Forsendelse er fragtfri ved køb over 300 kr med GLS Erhverv / Arbejdsplads og GLS Pakkeshop.

Fragt priser ved køb under 300 kr:
GLS Erhverv og pakkeshop 40,- kr
GLS - Pakken til døren 59,- kr

Fragt priser ved køb over 300 kr:
GLS Erhverv og pakkeshop 0,- kr
GLS - Pakken til døren 19,- kr

Det kan forekomme at varer leveres, i ikke originale kasser, da dele af vores lager er i en fysisk butik.

Fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på www.footstore.dk.Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du;

a) Har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved info@footstore.dk . I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt i din pakke og kan downloades HER. Alternativt kan du benytte standardfortrydelsesformularen som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på www.footstore.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E­mail adresse

Vi foretager registreringen og videregivelse af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Cornett Sko ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Den dataansvarlige www.footstore.dk er Cornett Sko Aps. Oplysninger afgivet til www.footstore.dk eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din opgivne mailadresse. E­mailadressen videregives ikke til andre.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtig, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@footstore.dk

Footstore videregiver persondata til Trustpilot.dk, som bruger dem til og indsamle anmeldelser om os.

Ombytning

Gratis ombytning, er kun gældende ved brug af vores returlabel. Brug vedlagte returlabel eller hent en ny her: Returlabel. Ved ombytning til en anden varer og der er en prisdifference sender vi et betalingslink eller refundere det overskydende beløb.
Husk at vedlæg faktura og returseddel.
Download returseddel

Penge retur

Retur fragten er på kundens egen regning. Ved brug af vores returlabel, fratrækkes 49 kr fra det refunderede beløb. Returlabel

Husk og vedlæg faktura og returseddel. Download returseddel
Ved brug af egen fragt løsning sendes til:

Footstore.dk
Skrænten 10
6200 Aabenraa

Reklamation

Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt hos footstore.dk, kan du returnere varen og sende os en skriftlig reklamation på e-mail-adressen: info@footstore.dk eller pr. post til følgende adresse: footstore.dk, ramsherred 21, 6200 Aabenraa. Af hensyn til en hurtigere sagsbehandling beder vi dig inkludere en beskrivelse af fejlen eller manglen, så vender vi tilbage inden for 2 arbejdsdage. Reklamationer over fejl ved en vare skal ske, inden for rimelig tid efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. footstore.dk betaler returfragt i forbindelse med en reklamation, når denne er berettiget. NB! Husk at vedlægge faktura eller kopi af denne ved returnering af en vare.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderes rimelige fragtomkostningerEr reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger. Du kan med fordel rekvirere en returlabel ved kundeservice.Kontakt altid kundeservice før indsendelse af reklamation, så vi finder den rigtig løsning til dig. Vi betaler ikke for egen betalt fragt regninger.

Download returseddel
Returlabel

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved brug af vores returlabel, fratrækkes 49 kr fra det refunderede beløb.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Download returseddel

Returlabel

Varens stand, når du sender retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

TIlbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Footstore
Skrænten 10
6200 Aabenraa

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller faktura og returseddel.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger. Du kan med fordel rekvirere en returlabel ved kundeservice.

Varen sendes til:

Footstore
Skrænten 10
6200 Aabenraa

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice på Tlf. 70701522 eller info@footstore.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr